Obsługa mirrorów przez skrypty pldnotify.awk i builder

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 9 Lip 2002, 11:15:47 CEST

On Tue, Jul 09, 2002 at 10:54:50AM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Mam nadzieję, że te poprawki ułatwią nam życie pozwalając na szybszy
> dostęp do źródeł pakowanych programów. Mogą też rozwiązać problemy
> z ostatnimi cudami na sourceforge (chociaż zamiana URL na ftp na razie
> wystarcza).

Super sprawa. Przydało by się jeszcze możliwość wyboru preferowanego
mirrora, bo przecież tych mirrorów może być dużo.
Jedni mogą woleć ICM, inni zaś jakiś w .de lub .fr.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/