2.4 pack dla Ra

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Śro, 10 Lip 2002, 08:12:03 CEST

On Tue, 9 Jul 2002, Blues wrote:

> Skusiłem się i....
>
> depmod: *** Unresolved symbols in /lib/modules/2.4.18-5.906/kernel/fs/ntfs/ntfs.o

depmod -ae poprosze .....
Bo u nas przeszlo bez problemow ....

Pozdrawiam.
					Sas.
P.S.
Oops, faktycznie sie pojawia ... ale tylko na Ra ....
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}