Open Office Love Story...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 10 Lip 2002, 12:48:44 CEST

On Wed, 10 Jul 2002 krzysiek w pkn.pl wrote:
> Moje ostatnie proby budowania pakietu wysypuja sie na %build. Czy macie to samo?
> Kozystam z aktualnego speca z cvs'u. Kiedys mi juz %build przechodzilo.. teraz nie chce.

Mi dochodziło do install i wywalało, że nie ma sourcefile - killed with
jakiśtam sygnał. Z palca puszczone setup daje puste ramki...
Jeszcze będę próbował przebudować speca z MDK. Już raz mi się wywaliło, bo
oni tam rzeczy z bash'a używają (pushd - przy oikazji dowiedziałem się co
to ;) ), a rpm używa /bin/sh. Zobaczymy jak teraz będzie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...