pilot-link-0.10.99

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Czw, 11 Lip 2002, 03:36:30 CEST

On 02.07.07 Jacek Sobczak pressed the following keys:

> Jak będziesz grzebał, to może zwróć uwagę na taką sprawę (:-) - pakiet
> według speca się nie buduje bo w pewnym momencie dostaję:
>
> make[2]: Entering directory
> `/home/users/sopel/rpm/BUILD/pilot-link-0.10.99/bindings'
> make[3]: Entering directory
> `/home/users/sopel/rpm/BUILD/pilot-link-0.10.99/bindings'
> cd Perl && /usr/bin/perl Makefile.PL
> Checking if your kit is complete...
> Looks good
>
> Error: Unable to locate installed Perl libraries or Perl source code.

Wystarczyło buildrequires: perl-devel.

Ale pojawił się problem gdzie indziej. Chciałem dobrze i postanowiłem,
że będzie budować również dla pythona. Niestety, obecnie usiłuje on
instalować swoje moduły bezpośrednio do / (a nie RPM_BUILD_ROOT), a ja
nie znam pythona w ogóle, więc nie wiem, jak go przekonać, żeby tego nie
robił.

Może ktoś pomóc?

Robert

PS. Jak już się będzie budował support dla pythona, to trzeba będzie
rozdzielić pakiet -devel na -perl -python -tcl (i oczywiście dodać do
%files zbieranie tych bibliotek ;).

--
Bastard Operator From 149.156.96.35