Perl

Czw, 11 Lip 2002, 15:18:40 CEST

> Zostalo jeszcze co najmniej 106 katalogow:
plus 30 dalszych:

plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/File nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Games nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Image nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Net nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/News nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Proc nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Schedule nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Statistics nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Text nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/WWW nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Convert/ASCII nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Date/Tolkien nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Games/Chess nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/IO/File nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Lingua/EN nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Lingua/IW nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Lingua/JA nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/News/Scan nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Proc/Background nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/TeX/DVI nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Text/EP3 nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Text/Query nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/Text/Thesaurus nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/XML/Checker nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/XML/DOM nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/XML/Filter nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/XML/XQL nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Games/WordFind nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/Text/Thesaurus nie należy do żadnego pakietu
plik /usr/lib/perl5/site_perl/auto/WWW/Poll nie należy do żadnego pakietu

> plik /usr/lib/perl5/site_perl/Apache nie należy do żadnego pakietu
[...]
> Ktos nad tym panuje ?

  phone (48)(58) 347 14 61