perl-modules. dzielić czy nie dzielić?

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pią, 12 Lip 2002, 16:48:00 CEST

hej
powstał drobny problem
w perl-modules (powstałym z perl.spec) jest kilka modułów które są
rozwijane w miarę niezależnie od samego perla.
np. CGI czy CPAN.

nie można wywalić ich z perl'a bazowego, ale jednocześnie nie powinno
się chyba utrudniać upgrade'u do nowych wersji które przychodzą
oddzielnie.

mój pomysł jest taki:
wydzielić z perl.speca dodatkowe pakiety dla każdego modułu który jest
rozwijany oddzielnie.
wtedy z perl.spec byłyby robione
perl.rpm
perl-devel.rpm
perl-modules.rpm
i np.
perl-CGI.rpm
oprócz tego byłby też normalny perl-CGI.spec który robiłby też
perl-CGI.rpm'a, ale rozwijany byłby oddzielnie.

mam nadzieję, że jasno napisałem co i jak. co o tym sądzicie?

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam