php-pear i okolice (STBR)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 13 Lip 2002, 02:40:51 CEST

* przepisałem od nowa skrypt do wyszukiwania zależności pomiędzy klasami
pear'a. I teraz jestem w miarę zadowolony, bo w końcu korzysta on z
właściwych rzeczy w kodzie. Jeszcze mogą się pojawić dziwne sytuacje,
kiedy skrypt zgłupieje, ale to trzeba wskazać i/lub poprawić. Wygląd
skryptu jest... ekhm... mało elegancki, więc jeżeli ktoś by rzucił na
niego okiem... :)

*Wszystkie klasy, które mamy aktualnie w cvs'ie mają spełnione zależności
i dają się razem w całości zainstalować. Kilka, które używam chodzi :)

* php-pear-PEAR_Frontend_Gtk - wyrzuciłem tutaj generowanie zależności,
ponieważ tworzone one były do wywałań w php-gtk, z którego nie mam pojęcia
jak wyciągać provides. A by się przydało, bo modułów w postaci *.so będzie
powoli przybywać. W php-5 kilka podstawowych klas ma być przepisanych w C,
więc...

* Skrypt provides - do obecnej postaci pear'a się raczej nie zmieni, bo
nie ma w czym. Stanie się tak, jeżeli ktoś wymyśli jak wyciągać z .so
provides...

* Można śmiało dodawać już prawie automatycznie klasy pear'a - jeżeli ktoś
ma ochotę to niech się nie krępuje ;)

* pld-notify głupieje przy tym systemie, w jaki wystawiane są źródła klas
pearowych. Niestety, nie znam innego sposobu, w jaki to jest wystawiane...

STBR:
* Poproszę o wysłanie na buildery najpierw rpm'a, potem zainstalować go i
puścić wszystkie php-pear* oraz php.spec

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...