Wersje jezykowe

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 13 Lip 2002, 12:16:09 CEST

> Jestem tu zupelnie nowy i jeszcze nie bardzo wiem co sie dzieje ;p ale
> zauwazylem ze w repozytorium CVS znajduja sie np zrodla AsWedit w roznych
> wersjach jezykowych. Wydaje mi sie ze skoro jest to PLD to nie ma sensu
> zamieszczac innych niz polskie. (jeszcze jestem w stanie zrozumiec ze
> angielski to oryginal wiec niech bedzie)
1. Nie wysylaj nowego lisu jako odpowiedz na istniejacy watek, bo jezeli
ktos ma wlaczone watkowanie (ja) to moze byc zly.

2. Nie chce mi sie tlumaczyc:
Common myths about PLD

PLD is not Polish Linux Distribution, nor Polished, or even Polish(ed).
Specifically it means that system won't talk to you in Polish,
if you won't instruct it to. It can also speak other languages, beside English and Polish.

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \