ACPI

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Nie, 14 Lip 2002, 10:15:26 CEST

Dnia 13 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Hint: zeby lspci pokazal przerwania musisz podac -v ;)

Już zlokalizowałem problem. ACPI nie chce działać gdy włączony jest
CONFIG_X86_UP_APIC. Po wyłączeniu tej opcji ACPI działa bezbłędnie.

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru