Wykrywanie sprzętu

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 14 Lip 2002, 18:49:25 CEST

On Sun, 14 Jul 2002 16:35:19 +0200
Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> wrote:

> Dobra, ale czy mój skaner (Mustek 1200 CU+ @ USB) zostanie wykryty i
> zostanÄ… zainstalowane sterowniki (to nie jest pytanie retoryczne, po
> prostu nie wiem bo PLD zainstalujÄ™ dopiero za kilka dni)?

Je¶li ten skaner zostanie rozpoznany przez hotplug to samoczynnie za³aduje
Ci sterowniki.

--
Micha³ Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl