Re: Wykrywanie sprzętu

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 14 Lip 2002, 19:12:26 CEST

On Sun, 14 Jul 2002, Witek Kręcicki wrote:
> Kiedys juz cos takiego proponowalem (na ksztalt programu z RH-Kudzu).
> Zostalo to zbombardowane (po co, dlaczego, Kudzu sprawia same problemy,
> bla bla bla).

No cóż - zachciało mi się obejrzeć kudzu... ale szybko też odechciało.
Mimo to wrzuciłem początek speca do cvsu.

Problem jest tam taki, że na nasze potrzeby trzebaby to baaaardzo mocno
zapatchować. Jeżeli ktoś ma ochotę - proszę bardzo.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...