Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 17 Lip 2002, 10:37:40 CEST

On Wed, 17 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> I moze ktos by wreszcie wylaczyl ten pythonowy skrypt
> z tych kilku modulow co jeszcze zostal?

Perlowy właczyłem tylko w tych modułach które uwazałem za konieczne, czyli
SOURCES i SPECS. W innych nie właczałem ponieważ nikt nie wyraził takiej
chęci. Założyłem, że jeżeli ktos bedzie potrzebował logów w takiej formie
np. w rc-scripts, firewall-init czy innych to sam to włączy.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)