applnk: pewna zmiana do przemyślenia

Pon, 15 Lip 2002, 10:29:59 CEST

Nie jest to coś co należałoby wprowadzić ASAP ale IMHO kiedy skończy się
zabawa z 1.0.

Właśnie zrobiłem desktop do gnokii i tak mnie coś z tyłu walneło jak się
zastanawiałem gdzie to wrzucić ..
Otóż podpada to niewątpliwie pod komunikowanie się ale nie pod sieć sensu
sticte, a Network/ jest u nas jakoś jedyną rzeczą która z komunikowaniem
się jest najbliżej związana.

No i tu jest pewna myśl żeby w przyszłości zmienić Network/ na bardziej
ogólne Communication/. Wtedy możnaby zrobić Communication/Misc/ i tam
wrzucić np. gnokii.

Zapewne w przypadku innych aplikacji które mają coś wspólnego z
komunikowaneim się ale nie koniecznie przez sieć dałoby się elegancko w
taką hierarhię więcej rzeczy zapakować.

koments ?