galeon, menu i GConf* (?)

Pon, 15 Lip 2002, 15:04:40 CEST

Pamiętam że jzu było coś o tym ale nie mogę się doszukać czy był na to
jakieś rozwiązanie.
Objawy są takie że po kazdym starcie mam w galeonie wyłaczone menu.
Dodatkowo kade pzrełacznie sesji czy zakończenie pracy galeona kończy się
padem.
Z menu zdaje się że to miało jakis związek z GConf2 i u siebie te widże ze
jeżlei nawet odpalam recznei gconfd to i tak urucamiany jest gconfd-2.
Pady są o tyle upierdliwe że po każdym wcina histiorię odwiedzanych
dowiazań co powoduje ze znika kolorwanie i nie widąć co się jeszcze
całkiem niedawno odwiedzało :>

Nawet jezlei jest na t jakeiś obejście to nei może to diząłć na tej
zasadzie żeby tzrba było widzieć co nalezy zrobić żeby si tego efetu
pozbyć. Porostu to *musi* działć i to poprawnie from the box :>

Jakieś propozycje w tej sprawie ? Lub choć krótki opis dlaczego się dziej
jak się dzieje ?