SPECS: pine.spec 1.65->1.66 [blues]

Pon, 15 Lip 2002, 21:31:39 CEST

On Mon, 15 Jul 2002, Blues wrote:

> To tak przy okazji szukania supportu do UTF-8.
> Patch jest niesamowity - to kompilacja kilku przynajmniej rzeczy, które są
> dostępne. M.in. takie rzeczy jak możliwość edycji From (tak, można
> normalnie, ale tu jest out-of-the-box), poprawienie kilku przynajmniej
> bugów, kilka drobnych usprawnień i nowych możliwości... oraz gwóźdź
> programu: fancy thread. Proszę wszystkich o wciśnięcie literki "k" :)
> enjoy :)

Mi się włąsnie udało znaleźć rozwiazanie na listy w UTF-8 w pine bez
patchowania.
Poguglałęm troche i znalazłem:
http://ieva.mif.vu.lt/archyvai/os_linux_istorija/6134.html

List jest co prawda po litewsku i nie potrafiłem go sobie przetłumaczyć
wprost ale można się domyśleć że traktuje o tej samej tematyce o jakeij tu
opiszemy. Jest tam coś co pozwoliło mi w skompletowniu w konfiguracji:

[m]ain -> [s]setup -> [c]onfig

i w display-filters dodanie (wcisnać "a"):

_CHARSET(UTF-8) /usr/bin/iconv -f UTF-8 -t ISO-8859-2

Po czymś takim listy w utf-8 są już czytelne :)

IMHO moznaby tekst z opisem powyższego dodać w %description -l pl dla pine :)