ACPI

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 15 Lip 2002, 22:33:50 CEST

Dnia 15 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Artur Frysiak napisał(a):

> A noapic do startu jądra nic nie dawało ?

Nie sprawdzałem... i na razie nie będę już n-ty raz rekompilował jądra.
Może przy okazji 2.4.19 sprawdzę.
Dziwi mnie to, że APIC nie funkcjonuje poprawnie... w instrukcji płyty
jest napisane że wspiera APIC, w winXP też działa OK (chyba ;p).

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
- W jaki sposób można otrzymać barbituran sodu ?
- Roztworzyć lalkę Barbie w zasadzie sodowej.