[bug] gcvs

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 16 Lip 2002, 11:27:07 CEST

Dnia Tue, 16 Jul 2002 11:19:17 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> >
napisała:

> Siet wydawałe mi się że to akurat wyciołem :>

lepiej - zrobiłem symlinka (niech stracę) i dalej bawiłem się i co ? nic - nie
jest kompatybilne z naszym cvs... przez co program staje się ciekawostką tylko

W programie okno logów:
cvs -z9 login

na konsoli:
/usr/X11R6/bin/cvs: invalid option -- c
Usage: cvs [cvs-options] command [command-options-and-arguments]
  where cvs-options are -4, -6,-q, -n, etc.
    (specify --help-options for a list of options)
  where command is add, admin, etc.
    (specify --help-commands for a list of commands
     or --help-synonyms for a list of command synonyms)
  where command-options-and-arguments depend on the specific command
    (specify -H followed by a command name for command-specific help)
  Specify --help to receive this message

The Concurrent Versions System (CVS) is a tool for version control.
For CVS updates and additional information, see
    the CVS home page at http://www.cvshome.org/ or
    Pascal Molli's CVS site at http://www.loria.fr/~molli/cvs-index.html

albo nie podaje w oknie logów wszystkiego co robi albo diabli wiedzą...

ps. właśnie zauważyłem że do każdej komendy dowala to c...
--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |