applnk: pewna zmiana do przemyślenia

Wto, 16 Lip 2002, 22:51:31 CEST

On Tue, 16 Jul 2002, Artur Frysiak wrote:
[..]
> A mnie nie podoba się applnk w konwencji z GNOME 1.4. Masa katalogów,
> które wiszą sobie puste.
> Podejście z vfolders jakie jest w GNOME 2.0 jest znacznie bardziej
> przemyślane i pozwala na większą swobodę w przemieszczaniu i zmianach w
> menu bez zmiany fizycznego położenia plików. Znikają też niepotrzebne
> katalogi. Puste gałęzie nie są wyświetlane. Ogólnie jest znacznie
> lepiej.

Jeszcze co do pustych katalogów to to jest raczje kwestia małego patcha
który poprostu nie wyświetlałby takich rzeczy.
Co do struktóry to o ile jest przemyślana to też raczje nie ma co w niej w
trakcie używania co manipulować. Kwestia raczj w tym że ani GNOME ani KDe
takeij pzremyślanej struktóry nie proponuje a to w jaka struktóre wszystko
wpada jest ściśle dostosowane tylko do załzenai że w tejże struktórze
bendą tylko rzeczy z danego środowiska i to raczej z tej częsivc tylko
bazowej. Mówiąc inaczej jedno nieprzemyślane rozwiązanie zasepuje się
innym o takim samym poziomie wewnętrznego rozgardiaszu :)