kompilacja jadra

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 19 Lip 2002, 00:54:57 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> [..]

A tego to ja nie rozumiem. Jak to nie możesz? Oczywiście, że możesz...

> Możesz *spróbować* użyc 2.4 z ra-packa, ktory lezy na ftp cieciwy.
> Ale to tez jest test, chocby z powodu LFS'a.

Mam to na 2 maszynach i nie narzekam. Działa. I to nieźle.

Mam jeszcze na innych starsze 2.4 - w tym jedno na dosyć problematycznym
SMP. Chodzi i to ładnie. Uptime jest ograniczony tylko moimi zabawami :]

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...