Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Śro, 17 Lip 2002, 19:39:12 CEST

On 17 Jul 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> ,,REMOVED'' też poproszę.
>
> Czyli będzie (nazwa brancha || HEAD || NEW || REMOVED)?

Dobra to teraz już tylk zostało rozwiązać sprawę takiego formułowanai
nagłówków zeby lity były watkowane według rewizji tego samego pliku (w tym
sensie już to jakie bendą tytuły jest mniej ważne bo to de facto będzie
decydować o wątkwaniu :)
Wie ktoścoś więcej na ten temat jak to możnaby konstruowac i w jakie pole
(bo juz zapomniałem :) powinno to wpadać ?