Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Czw, 18 Lip 2002, 03:23:56 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Ja tam nadal mam locka... trudno. Idę spać.

Fakt jeszcze był na katalogu :>

> Zgadzam się. Teraz przynajmniej przy hurtowej zmianie wielu plików można
> zrobić jednego commita i dostać jednego maila zamiast 300 (prawda
> arturs? ;)))) ).

> Znowu się zgadzam...

Z punktu widzenia osoby która zarządza dana linią rozwoju znacznie by to
ułatwieło np. mi a i zapewne dzimiemu czy Arkowi przeglądanie tego co inni
robią żeby decydować o tym co najpierw a co potem (dość często zmien jst
wiecej niż mogę w danym dniu swobodnie pzretworzyc takze niektóre zmiany
łączą sie z popzrednimi po więcej nawet niz dwie sztuki :)

Chodzi o to że robiących różne zasoby jest znacznie wiecej niż osób
podejmujących decyzje co puszczać i owszem .. coś takiego niewątpliwie
pomagałoby tej drugiej grupie ludzi choć wydaje mi się że przegladanie
choćby zmian po po dłuższj np. nieobecności i dla reszty osób przy takim
specjalmnym podejściu np. tylko dla SPECS byłoby czymś cenny. W tym sensie
wartoby moze wąłsnie dorobić do obecnego skryptu jeszcze wąłsnie opcje
rozdzieljacą commit logi na pliki co byłoby przynajmneij na razie używane
tylko dla SPECS (może jeszcze w jakimś innym miejcu bedzie miało to
uzasadnienie) :)
Na pewno coś takiego pomagałoby separować już li tylko na hierarhii
wątkowania zmiany do poszczególnych linni rozwoju.