Propozycja: zmiana formatu "Subject:" w commit logach

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 18 Lip 2002, 11:21:02 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Artur Frysiak wrote:

> A co jeśli mamy:
> cvs ci foo.spec bar.spec baz.spec
> Przy czym:
> foo.spec 1.1 -> 1.1.2 (branch DEVEL)
> bar.spec none -> 1.1
> baz.spec 1.40.2.5 -> 1.40.2.5 (branch rpm-4_0_4) ?
> Jak ma wyglądać Message-Id?
> Wiem, że to skompilowany przypadek ale może miec miejsce kiedy:
{...}

Przypadek na tyle skomplikowany i rzadki, że obecny skrypt tego nie
obsługuje, tzn. obsługuje, ale... w przypadku takiego commitu w commitlogu
będzie podane  że został zrobiony commit w branchu DEVEL (dla wszystkich
plików - określany jest tylko branch pierwszego pliku). Da się to
oczywiście zrobić poprawnie, ale niestety nie miałem czasu na grzebanie
się w tym. W każdym razie jest to na mojej liście TODO.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)