KDE3-pack

Czw, 18 Lip 2002, 12:35:53 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Bartek Szady wrote:

> Jakie optymalizacje gcc wlaczyles?
>
> Wszedzie dodaje -fomit-frame-pointer. Moze to jest przyczyna?

-fomit-frame-pointer czyli pomijanie standardowej ramki w funkcji:

	push	ebp
	mov	ebp,esp
	.
	<reszta kodu funkcji>
	.
	pop	ebp

o ile funkcja nic nie robi na stosie jest od dłuższego czasu włączne
domyślnie w gcc. Możesz co najwyżej dawać -fno-omit-frame-pointer.
O ile gdzieś jest to przekazywane jawnie to można wykasować bo to nic nie
zmienia.