KDE3-pack

Bartek Szady bszx w bszxdomain.EDU.eu.org
Czw, 18 Lip 2002, 14:58:25 CEST

On Thu, 18 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> -fomit-frame-pointer czyli pomijanie standardowej ramki w funkcji:
>
> 	push	ebp
> 	mov	ebp,esp
> 	.
> 	<reszta kodu funkcji>
> 	.
> 	pop	ebp

Oprocz tego -fomit-frame-pointer powoduje ze zmienne znajdujace sie na
stosie sa adresowane wzgledem esp a nie ebp. ebp traktowany jak rejestr
ogolnego przeznaczenia. W ten sposob dostepny jest o jeden rejestr wiecej.

--
Pozdrawiam
	Bartek Szady