Debian 3.0...

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 20 Lip 2002, 13:32:27 CEST

On Sat, 20 Jul 2002, Blues wrote:

> ...a kiedy PLD 1.0 ?
>
> Mówi się, że debianowcy mają długi cykl produkcyjny... lepiej spojrzeć na
> nasz :]

PLD-1.0 moglo byc kilka razy wydawane, zawsze cos nam przeszkadzalo. Po
ostatnim zlocie są sztywno ustawione regoly gry co jeszcze jest TODO, i
chcial bym sie tego trzymac. Z mojej strony (jądro) jest juz prawie
gotowe (x86 juz dawno, ppc koncze). Z tym, że jądro na ppc ma kilka
krytycznych blędow (brak g4 i nowych g3 z core99).
Do tego dochodzi reiserfs na ppc, ale to narazie będzie x86 stuff, bo mam
robotę z dorobieniem tego na ppce (thx jeff z SuSE za hinty).

Wiec tak, Tomek, co jeszcze jest w TODO ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)