cvs-nserver

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Sob, 20 Lip 2002, 19:01:57 CEST

Dnia Sat, Jul 20, 2002 at 06:53:15PM +0200 stanal u mych drzwi list od Tomasz Kłoczko i rzekl:
> Pakiet jest zwalony w obecnej formie. Mi się poprostu nie udało go
> skończyć :>
co jest w nim zwalone?
u mnie sie buduje i chodzi
fakt ze potrzebuje do niektorych rzeczy uid=0, ale tego mozna po prostu
nie uzywac.

> IMHO dobrze byłoby dobrać jednak ta nazwy żeby były możliwie krótkie ale
> jednocześnie jednoznaczne czyli np. cvs-nclient mogłoby jeszcze być.
> cvs-n{p,}pserver też byłyby chyba pasujące :)
hm, sugerowalem sie tym jak jest zrobione np proftpd

--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net