dzimi: Wakacje

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 21 Lip 2002, 14:11:58 CEST

Caly czas zanosilo sie na to i jak wyszlo ... dzis o 16.00 wyjezdzam na
wakacje.
Niestety nie bedzie to ani caly miesiac, ani zapowiadany przezemnie 2
tygodnie. Z przyczym obiektywnych (finanse) i przyczyn technicznych (PLD)
będzie to skromny tydzien.
Z moim niezamknietych spraw z jądrem zostalo:
* acl
* ppc:
 - g3 (core99) i g4
 - ogolna niestabilnosc jądra (zwisy IDE przy ostrym mieleniu)

Drógą sprawą jest mrozenie 1.0.

1) Mrozonka jądra 2.2.21-2 jest juz mozliwa, CONFIG_IDEDMA_AUTO zostalo
wylaczone, ogolnie jądro na x86 dziala.
Tomku, gdy calosc PLD bedzie przygotowana do mrozenia podbij rel jądra do
-2 i przebuduj je z HEAD z nowymi CONFIGAMI.

2) Mrozonka portu ppc
   Wnioskuję za przesunieciem tego do kolejnej podwersji PLD-1.1.
   Z trzech powodow:
   - brak instalatora
   - brak stabilnego jądra (przynajmiej o tydzien sie przesunie, powod ?
     moje wakacje :))) na maszynki pmac (chrp/prep dziala stabilnie)
   - ppc-diff ...

No mam nadzieje, ze moje wakacje pozwolą mi spokojnie wypocząć i po tym
tygodniu sprostam zamknąć jądro na platwormę ppc.
Te wakacje są mi potrzebne, mam nadzieje, ze po nich będę mial duzo sil,
aby sprostać nowym zadaniom.
Ok, to wszystko z mojej strony.
DO zobaczenia za tydzien! :>

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)