sparcstation

Robert J. Wozny speedy w ziew.org
Nie, 21 Lip 2002, 20:27:32 CEST

W zeszlym tygodniu dotarly do mnie sparcstation - ogolnie w tej chwili
mam trzy sztuki [jedna zostawie sobie do domku]  - mam nadzieje, ze
dzieki temu projekt pld/sparc troche ruszy do przodu. W tej chwili na
moim skladzie znajduja sie:  2x ss5 i ss10. stan na dzisisjeszy dzien
jest taki, iz mam 3 maszyny, 4x 8MB do ss5, brak pamieci do ss10 i
brak dyskow [jakies 2 dyski do ss10 mam, ale nie moglem ich sprawdzic
- nie mam pod reka zadnego scsi-2, a do ss10 nie mam pamieci]. W
kazdym razie ss10 jezeli uda sie znalesc pamiec oraz uruchomic dyski
stanie nad/pod lokomotywa - poniewaz jest to jedyna maszyna, do ktorej
mozna wlozyc wiecej procesorow ;P - oraz wieksza ilosc pamieci.

wiec, moze bedzie troszke wiecej sparc'ow niz jeden [czy dwa] u tomka.

PS. z rozmow wyszlo, ze moze tych sparcow byc wiecej - powiem, ze
jezeli ktos bylby zainteresowany, to mozna sie mysle dogadac -
zainteresowanych prosze na mail'a ;>

PS2: http://team.pld.org.pl/~speedy/sun/{dmesg,cpuinfo} (ss5-170)

PS3: czy nasze kernele maja poprawke na procesor w tej ss5? afaik ten
procesor musi miec poprawke, aby wogle sie zbootowac.

PS4: jezeli mi sie uda, to postawie jutro ta maszynke na nfs'ie.

--
Robert J. Wozny
kot w ziew.org