xmms-input-vorbis vs. lib(ogg|vorbis)-1.0

Nie, 21 Lip 2002, 21:54:08 CEST

On Sun, 21 Jul 2002, Robert R. Wal wrote:

> Osoba, która popsuła xmms-input-vorbis apgrejdując biblioteki do vorbisa
> proszona jest o przyjrzenie się, co trzeba zmienić w pakiecie xmms, żeby
> kompilował się z nowym ogg/vorbis.
>
> Jak na razie można mieć albo nowego oggvorbis, albo xmms-input-vorbis,
> nie oba ;)

Poprawione ale mam pwne obawy co do tego 1.0 :>
Testowy program zamieszczony w makrach do aclocal dla libvorbis przy
uruchamianiu wywala się z naruszeniem pamieci.
Komentarz mówi że jest to robione dla 1.0 rc3 i albo coś ten test jest
zwalony albo sama wersja 1.0 vorbisa.
Prośba sprawdź czy w wwrsji nowej jaka zaraz wrzyucę działa ten plugin
poprawnie.