KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 22 Lip 2002, 22:49:58 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Blues, powiedz nad czym teraz pracujesz, bo widzę że właśnie wpadło
> kdeedu i chyba niepotrzebnie się z tym bawię... zobaczę tylko czy nasze
> spece się różnią....

W tym momencie nad niczym.

Problemem jest obsoletes dla kde-i18n-$(LANG)
Bo wychodzi aktualnie konflikt z kde-i18n-$(LANG)-2.2.2, który jeszcze mam
u siebie...
IMHO powinno to trafić do kdebase, ale nie jestem pewien (jak ci zresztą
już pisałem w mailu).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...