KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 22 Lip 2002, 23:12:53 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Tu nic się nie zmieniło. Poszczególne zasoby powinny wejść do właściwych
> pakietów. Tyle że teraz hjest to nieco trudniejsze :) .. bo ludzie od KDE
> podzielili tego jednego tara na języki :>

eeee - to jest dzielone u nas na pakiety.
Chodzi właśnie o to, że kiedyś mieliśmy my też pakiet z podziałem na
języki, a teraz robią się  z tego tar.bz2 do poszczególnych paczek  (ale,
ku mojemu zaskoczeniu, nie wszystkich...)

> Jescze jedno. Zauważ że dosłownie w ostanich dniach dokonało się za
> Twoją dokładnie sprawą jedno duze przejscie związane z php-pear.

nooo - nazwijmy to miesiącem. Bo tyle minęło :]

> Dało się to ładnie skrócić w czasie bo ja nie wstrzymywałem Ci tego
> widząć, że podchodzisz do tego aktywnie (po mimo że de facto nie
> rozmawialiśmy nawet o tym czy to wpuścić czy nie :)

Ale to było proste.
pear ma prostą budowę.
KDE jest dużo trudniejsze...

> To samo jest mozliwe w przypadku i KDE 3. Warunek: aktywne podejscie
> reszty osób którym na KDE 3 zależy.

Akurat w najbliższych dniach ja nie będę miał wiele czasu.
Minimum do piątku...

> Czyli jeszcze raz: próbojemy przejść teraz na KDE 3 czy nie ?
> To ma być decyzja nie moja .. ale nasza.

Ja jestem za.

> Ja od strony sterowania automatyka jestem gotów spróbować skupić się
> mocniej na tym.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...