KDE2, KDE3: przecież to bez sensu!

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 22 Lip 2002, 23:48:46 CEST

On Mon, 22 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 22 Jul 2002, Blues wrote:
> [..]

> Michał, Arek ? Inne osoby które już coś robiły w KDE3 i maja RW ?
>
> Na pewno w też Marcin będzie w tym aktywnie uczestniczył bo zależy mu na
> PPC :-)
No tak. szczegolnie ze KDE2 ma na PPC problem z kcontrol (Michal wie o co
chodzi). Wiec jesli KDE3 jest rozwiazaniem - bardzo chetnie.
Aha, co do  compatow to moje zdanie jest takie:
qt2 (wraz z devel po zmianie sciezek) musi niestety ale POZOSTAC
i wszystko co tego korzysta musi byc przebudowane.
Za duzo jest aplikacji, ktore z qt3 poprostu nie dzialaja.

Natomiast zaleznosc od KDE2 nalezy wyrugowac, tak by instalacja
KDE3 byla mozliwa za pomoca apta/poldka.
kde2-libs i kde2-devel - JESTEM PRZECIE pozostawieniu tego.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-