SPECS: lvcool.spec (HEAD) [kloczek]

Wto, 23 Lip 2002, 15:24:36 CEST

On Tue, 23 Jul 2002, Michal Moskal wrote:

> To Ty napisz takie sprawdzanie a ja napisze program na którym się to
> wyspie, co? (czytaj: to niemożliwe)

Jest takie powidzenie że jedynym cudem jest to że cuda sie nie zdarzają, a
cudem musiałby być to żeby linker pozwolił na zlinkowanie czegoś co wymaga
symbolu z biblioteki która nie została dołączona w trakcie linkowania.
Mówiąc inaczj musiałbyś napisa cprogram który używajac jakeiś funkcji
musiałby jednocześnie jej nie uzywać.
Proponuje przestać opowiadać bajki :>
Napisz taki program i pokaż go. Wtedy możemy kontynuować wątek.