nowy uz.ytkownik - refleksje

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Wto, 23 Lip 2002, 15:42:13 CEST

Witaj Michal,
Dnia 23 lipca 2002, o 11:07 napisałeś:

> W instalatorze jak tworzysz partycję nie ma listy z której możesz wybrać
> typ systemu plików. Zamiast tego jest pole w które trzeba wpisać. A skąd
> ktoś ma wiedzieć jakie systemy plików PLD obsługuje? A nawet jeśli wie,
> to ja np. zawsze mam dylemat: reiserfs czy reiser?

Ej, to co ja instaluje że jak zakładam nową partycje to się mnie pyta
ext2/swap/reiser/jfs/xfs/cośtam jeszcze. Może to ktoś mi tylko
podłożył płytki mdk zamiast PLD? :)

--
=m=>[jack_] że ja niby się znam na linuksie
[jack_!jack w pe38.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl] Bo się znasz :)

baseciq w baseciq.org | http://www.baseciq.org/ | LJM5-RIPE