jabber-gg-transport i libgadu

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 23 Lip 2002, 17:42:16 CEST

On Tue, 23 Jul 2002 17:11:33 +0200 (CEST)
Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> W chk wpada mi rególarnie:
>
> error: jabber-gg-transport-1.1.0-1: req libgadu = 20020613 not matched
>
> bo w specu do jabber-gg-transport jest:
>
> %requires_eq    libgadu
>
> Czy jest to konieczne ?
>
> Po zmianach w libgadu (aktuazlizacje) nie widzę podbicia rel w
> jabber-gg-transport, a także nie widże większego zainteresowania
> jabber-gg-transport. Ktoś tego używa ?

Ja!!! To jest podstawa mojej egzystencji na GG! 8-)

A co do requires_eq to powinien się Jajcuś wypowiedzieć.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter