Konflikt w CUPS

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 23 Lip 2002, 19:39:08 CEST

On Tue, Jul 23, 2002 at 07:31:59PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> No dobra. Widzę że dyskusja trochę zeszła na bok. Więc może być tak:
> lpd
> LPRng
> cups-clients
> dostają Provides: lpd-clients?
Ale przecież nie chodzi o to jakiego protokołu to klienty, ale jaki dają
interfejs command-line. Przecież taki lpr może drukować od razu na
lokalnej drukarce, bez pośrednictwa lpd. Albo od razu drukować po sambie
(będąc smb-client, nie lpd-client)
IMHO nie trzeba żadnych specjalnych provides. A tam gdzie trzeba należy
dodać Requires: /usr/bin/lpr.

Pozdrowienia,
        Jacek