Jajko 2.2.21-1

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 24 Lip 2002, 01:00:54 CEST

On Wed, 24 Jul 2002, Witek Kręcicki wrote:
> Wiem, wiem, Dzimi wyjechal na wakacje i jajka 2.2 nie powinno sie ruszac ale
> przydaloby sie zeby wyszlo z test i razem ze wszystkim naokolo jajka
> przeszlo do RPMS. Jajko jest stabilne (stabilniejsze od 2.2.20-18), jest
> duzo bugfixow (m.in. moj dzisiejszy bug na pld-kernel na 2.2.21-1 zniknal).

Dokładnie.
Dzimi zresztą mówił wyjeżdżając, że nawet to co jest w cvs-ie nowsze (-2)
należałoby wrzucić. I to należy zrobić.

Prosiłbym więc o przebudowanie wszystkich rzeczy okołokernelowych i
wyrzucenie w końcu badziewnego (w porównaniu do aktualnego) 2.2.20-18 (BTW
- standardy się zmieniają, wcześniej uważaliśmy 2.2.20-18 za naprawdę
udane :))))) )

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...