jabber-gg-transport i libgadu

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Śro, 24 Lip 2002, 14:30:59 CEST

On Wed, Jul 24, 2002 at 02:15:48PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> O .. widzę że jesteś w podbliżu. To dobrze :)
> A mógłbyś zrbić jeszcze tak zę SONAME jest związane z wersja pakeitu tak
> jak jest to w wielu innych pakeitach przyjęte (chodzi o pierwwsze dwie
> pozycje numerów wersji) ?
> To by ułatwiło konserwację tego pakietu.

Ale takie wersjonowanie jak proponujesz jest utrudnieniem a nie uławieniem
ponieważ wtedy DT_SONAME zmienia się co wersja biblioteki nawet wtedy gdy
nie było zmian ABI. Powoduje to bezsensowną konieczność rekompilacji
programów zależnych.
No chyba że nie zrozumiałem o co Ci chodzi...

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/