jabber-gg-transport i libgadu

Czw, 25 Lip 2002, 00:25:57 CEST

On Wed, 24 Jul 2002, Artur Frysiak wrote:

> Ale teraz zmiana API która powoduje zmiane ABI zmiania SONAME (tak
> przynajmniej wynikało z listu Wojtka). A że się numerek w SONAME nie zgadza
> z numerkiem wersji to IMHO nie ma znaczenia.

Artur tu chodzi o coś innego. Chodzo o to żeby tym którzy potem to
skłądaja w dowalną duystrybucję (w tym i nam) było łatwiej taki pakeit
konserwować co można osiągnąć na drodze kompromisu polegajacego na
dostosowaniu do tego metodyki wersjinowanai pakeitu co w istocie w samyum
pakiecie zmienai tak naprawdę nic lub bardzo niewiele.