jabber-gg-transport i libgadu

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Czw, 25 Lip 2002, 13:24:52 CEST

On Wed, 24 Jul 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> A mógłbyś zrbić jeszcze tak zę SONAME jest związane z wersja pakeitu tak
> jak jest to w wielu innych pakeitach przyjęte (chodzi o pierwwsze dwie
> pozycje numerów wersji) ?

krótka odpowiedź: nie. długa odpowiedź: nie ma żadnych releasów tego
kodu. to co można ściągnąć to tylko snapshoty. na ekg-devel pisałem,
że jeśli ktoś chce się zająć utrzymywaniem, numerowaniem, pakowaniem,
wypuszczaniem kolejnych wersji, proszę bardzo. ja się niestety do
czegoś takiego nie nadaję. dlatego przyjąłem, że jeśli zmieni się
API w sposób umożliwiający pracę ze starszymi wersjami, będzie.

   nazwa pliku: libgadu.so.0.10 -> libgadu.so.0.11
   soname: libgadu.so.0

jeśli zmieni się ABI, będzie:

   nazwa pliku: libgadu.so.0.11 -> libgadu.so.1.0
   soname: libgadu.so.0 -> libgadu.so.1

zgodnie z radą Jacka Koniecznego. i to jest chyba najrozsądniejsze
wyjście.

poza tym, jeśli w ekg/libgadu są wprowadzane poważne zmiany, daję
znać o tym Baseciqowi, który zajmuje się ekg.spec.

pozdrawiam,
wojtek