Exim 4 w Ra

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Czw, 25 Lip 2002, 15:44:14 CEST

Radoslaw Zielinski (radek w karnet.pl) wrote:
> Miałem na myśli client-auth.  Jakim cudem -- nie wiem, ale na pewno nie
> przy użyciu Exima z Ra.

To chyba mamy jakieś różne Ra. Właśnie sprawdziłem client-auth.
Bez problemu exim zautoryzowal mi się ( po drugiej stonie byl exim 4)
zarówno plain jak i login.

Name        : exim             Relocations: (not relocateable)
Version     : 3.36             Vendor: PLD
Release     : 3                Build Date: Mon Apr  8 17:53:45 2002

Możesz napisać z czym dokładnie miałes problem i z jakimi opcjami
przekompilowałes by temu zaradzić ?

Arek