SPECS: tin.spec (HEAD) [lukasz]

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Czw, 25 Lip 2002, 18:30:15 CEST

In article <Pine.LNX.4.44L.0207251143300.757-100000 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> Prosiłbym o zamiast wykonywanie takich haków porostu dodanie patcha który
> w produkowanej binarce zmieni lokacje takich plików.

W następnej wersji tina już nie będzie trzeba patcha, ani linków. Do tej
wersji wrzucę patcha. Swoją drogą nadal nie mam pewności, czy pomimo moich
poprawek poprawnie działa _u wszystkch_ wyświetlanie polskich fontów.
Nie zadowala mnie fakt, że u mnie działa to poprawnie. :-)

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl