[Anons] PLD RescueCD 20020722

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Pią, 26 Lip 2002, 02:56:31 CEST

... and Jakub Bogusz disseminated foul capitalist propaganda:

>Nie, bo wtedy w przypadku braku myszy PS/2 gpm potrafi pochłaniać
>wszystko z klawiatury. Nie wiem dokładnie w jakich okolicznościach, ale
>zdarza się. Już raz musiałem przez to traktować komputer singlem.

Dokładnie. Ale skoro jest devfs, to można przerobić skrypt gpma tak, aby
sprawdzał, jakie urządzenie jest wykryte (w ostateczności może zadać
pytanie...)

--
The "Internet" cannot be removed from your Desktop. Do you want to delete the
"Internet" now ? [Microsoft Windows 95]