Motorola SURFboard

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Pią, 26 Lip 2002, 11:34:17 CEST

> Jakie?
> Cos blizszego poprosze.

Tzn. Najpierw zainstalowalem PLD na hdb (dysk Seagatea) jak zmienilem
jadro na 2.4 to uruchamianie zatrzymywalo sie na punkcie 'zmiana fs to
odczytu
i zapisu'. Potem zainstalowalem na innym dysku na hda, ale i tak czasem przy
odlaczaniu tamtego dysku pisal ze jakies problemy z synchronizacja i sie
wieszal.
Komunikatow niestety nie moge podac, gdyz jestem na 2.2 i nie chce sobie
znowu 'zabic' dystrybucji.

Pozdrawiam
mcINEK
mail: