[Anons] PLD RescueCD 20020722

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 26 Lip 2002, 14:48:17 CEST

Dnia Fri, 26 Jul 2002 11:13:21 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Wojtek Kaniewski <wojtekka w bydg.pdi.net> >
napisała:

> wystarczy /dev/input/mice. pytanie tylko, czy są inicjowane urządzenia
> usb w ogóle.

O właśnie jak już przy usb jesteśmy i myszach to co trza wpisać w
/etc/modules.conf by się same ładowały moduły do tego ? (patrzałem w
dokumentacji kernela a dokładnie o usb i nie znalazłem nic :/)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |