Gruby perl

Sob, 27 Lip 2002, 12:20:58 CEST

> Szczególnie że ta dokumentacja jest w samych modułach, a to co doszło
> to pewnie many dublujące to.

Pewnie zwlaszcza te z man1/perl* ... zajmuja ~1.2 MB (spakowane)
Myslisz, ze znajde perlunicode.1 w perldoc /usr/bin/perl? :-)

> IMHO można z manów do modułów perla zupełnie zrezygnować. perldoc daje
> mniej-więcej to samo.
> No chyba że chodzi o co innego....

Tak. O wyciecie dokumentacji z plikow perlowych. Mozliwe, ze znajdzie sie
to w macros.perl.
Przynajmniej przy --exclude-doc rzeczywiscie dokumentacji nie bedzie...

  phone (48)(58) 347 14 61