PHP i register_globals

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Sob, 27 Lip 2002, 12:37:57 CEST

Witam,

Właśnie zrobiłem upgrade PHP. Wcześniej uprzedziłem Łebmajstra, ze od
wersji 4.2.0 zmienne z URLa nie będą widoczne jako globalne zmienne
sktryptu (wcześniejsze zachowanie PHP było conajmniej chore). W końcu
to najważniejsze zmiany w PHP które zaczęły się od wersji 4.1.0.

I wielkie było moje zdziwienie, jak w /etc/php/php.ini.rpmnew znalazłem
"register_globals = On". Przecież to niweluje te poważne zmiany
w bezpieczeństwie PHP. Czyja to sprawka?

A jeżeli coś mi się miesza, to sorry. Ja tu tylko instaluje...

Pozdrowienia,
        Jacek