PHP i register_globals

Leszek Krupiński leszek w php.net
Sob, 27 Lip 2002, 15:37:26 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8828.3, Blues reports:

> Nic ci się nie miesza - tak ma być, ponieważ ogromna ilość site-ów by po
> prostu padła, jako nieprzygotowane go nowych zmiennych.

Bez sensu.

> Jeżeli u siebie to wyłączysz - dobra twoja, będziesz przygotowany do
> nowych php, które prawdopodobnie pozbędą się tej możliwośći niedługo
> (pewnie przy 4.3.0 - tak się mówi na listach php-owych)

A do 4.2.0 to nie trzeba być przygotowanym, tak? Jak ktoś nie wie jakie
zmiany są wprowadzane to niech nie upgraduje. A jak wie i potrzebne mu
jeszcze register_globals to sobie włączy.

Pozdrawiam

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]