KDE3

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 28 Lip 2002, 13:11:40 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> Nie bardzo rozumiem... jakie style nie działają? Bo mi się wydaje że
> wszystko jest OK. Mógłbyś napisać dokładnie jak ten efekt zobaczyć?

Pierwsza rzecz, przy której mi to wyskoczyło to MathPlanner. Program jest
ogólnie powalony i dlatego tam zignorowałem to. Ale kiedy przy qcadzie
wyszła ta sama historia....

Trzeba tam było dodać (MathPlanner):
LDFLAGS="-L/usr/X11R6/lib/qt/plugins-mt/styles/ -lqplatinumstyle -lqmotifstyle"

I nie miało to szans działać po skompilowaniu bez
/usr/X11R6/lib/qt/plugins-mt/styles/ w /etc/ld.so.conf

Chore. IMHO qt są do poprawki. I może ten designer, o którym mówiłeś to
jest ten sam błąd...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...