bash-2.05b

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 15:33:46 CEST

On Sun, Jul 28, 2002 at 01:59:20PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Ja. Nie żebym nie sprawdzał przed commitem - SOA#1.
Ale jak się okazuje mam wpisane sekwencje kodów w /etc/inputrc - chyba
"od zawsze".

> Powód moze być raczje tylko jeden, że włączone jest używanie dołączonego
> do basha readline a nie systemowego. Proste ldd /bin/bash pokazując czy
> jest to zlinkowane z systemowym readline czy powinno wystarczyć.

Samo się włączyło - on chce readline 4.3 :/
Nie wiem, może się da przekonać do 4.2a... (zapewne kosztem części nowych
możliwości czy poprawek w obsłudze znaków wielobajtowych).
Albo trzeba dodać patcha na inputrc z readline.

Albo zrobić downgrade do 2.05a do czasu readline 4.3 (raczej nie w Ra,
bo można się spodziewać zmiany SONAME).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/